Prisa
- Madrid, España.
A l'avantguarda de les empreses de comunicació i educació
El conglomerat d’empreses de comunicació del Grup Pressa està format per un entramat de marques que van des de periòdics, revistes, emissores de ràdio, editorials, empreses audiovisuals i cadenes de televisió, teixint aliances estratègiques internacionals amb altres empreses d’Amèrica Llatina.
Les seves marques més rellevants són el diari El País, la Cadena Ser, Grupo Santillana, Localia entre moltes altres. A través del grup han realitzat acords amb Canal +, Canal Satèl·lit Digital, Sogepaq entre altres.
Prisa, creat per la família Polanco, propietària de l’Editorial Santillana, és el principal grup de comunicació líder en creació i distribució de continguts culturals i educatius d’aquest País i ha estat guardonada amb el Premi Príncep d’Astúries de Comunicació i Humanitats.
La companyia anglesa Twelve Stars disseny la nova marca del Grup Pressa, representant una bola del món en moviment amb quatre colors degradats per a potenciar la internacionalització de la Companyia.
Prisa va confiar a Signes la posada en escena de la nova marca fabricada en diverses làmines d’alumini tallades per làser que es van anar aplicant en els diferents edificis del Grup.
Es van realitzar rètols lluminosos aconseguint el mateix degradat cromàtic perquè funcionés tant de dia com de nit. Es van senyalitzar diferents edificis corporatius seguint una família de rètols dissenyats per Signes en col·laboració amb Twelve Stars.