Centre Comercial Las Rozas Village
- LAS ROZAS, ESPAÑA
El Outlet chic
Las Rozas Village forma part dels nou Village de la Col·lecció The Bicester Village Shopping Collection que existeixen a Europa. La seva construcció és de principi de segle, es va inaugurar en el 2006 a Madrid.
Un Outlet de marques de luxe en un immillorable emplaçament a l’aire lliure, una vila de qualitat amb servei excel·lent en un ambient chic, de moda i acollidor. Las Rozas Village té una important activitat, organitza glamourosos esdeveniments de moda amb preus excepcionals en campanyes promocionals atractives a preus increïbles. El luxe a preu assequible es va convertir en una novetat, en una necessitat i en un immediat model d’èxit. La Propietat va construir una vila amb aires cosmopolites que acoje a establiments de marques internacionals.
El disseny del programa de wayfinding el va aportar Value Retail, realitzat pel seu partner de disseny dels EUA i va ser el segon Centre d’aquesta Companyia a Espanya, després de La Roca Village de Barcelona.
La identitat corporativa de Las Rozas Village era molt floral; rosasses gegants, fulles de diversos dissenys, garlandes infinites, ocells fora d’escala, tot una amalgama d’imatges barrejades amb un resultat espectacular, la marca es caracteritzava per una tipografia molt potent dissenyada expressament per als rètols principals. Signes va fabricar el rètol més gran construït fins a la data en la nostra Companyia, 60 metres d’estructures metàl·liques tallades per làser i il·luminades amb bombetes d’aspecte circense que identificaven el Centro en la seva façana principal, que et traslladava a un ambient remot, festiu, gairebé de pel·lícula, molt atractiu i innovador, convertint-se immediatament en un èxit de disseny i d’execució.
La senyalització es va fabricar simulant peces antigues, ancoratges vists expressament, caragols i braços metàl·lics intencionadament exposats per a recordar la forma anyenca de construir les banderoles de les botigues, un disseny vetust amb un resultat molt elegant i exclusiu.