Cacaolat
- Barcelona, España.
Una publicitat d'altura
La Companyia Damm -un del nostre millors clients- va adquirir la marca Cacaolat amb l’objectiu de revitalitzar la popular marca de batuts de xocolata que durant molts anys va ser líder indiscutible en el seu segment de mercat. Paral·lelament al nou projecte empresarial, la nova estratègia de marca havia de rellançar Cacaolat, comunicar la seva nova posada de llarg amb una campanya publicitària agressiva amb personatges famosos que consumien el popular batut i ocupant nous espais urbans: pancartes, rètols, cartells i anuncis.
En Santa Coloma de Gramenet -Barcelona-, Cacaolat realizó una gran inversión para poner al día su fábrica; accesos, edificios, zonas de carga y descarga se modernizaron. La sitja més alta de la fàbrica, que està orientat a l’entrada de la ciutat, es va convertir en un extraordinari i enorme suport publicitari.
Després d’executar un projecte d’enginyeria de la coberta de la sitja -que té 40 m d’alt- per a calcular la seva resistència, es va decidir ampliar les seves quatre cares per la part superior, obtenint una nova superfície d’aproximadament 200 m², que ens permetia col·locar la marca i el seu grafisme característic en un lloc privilegiat i a una dimensió que es pot llegir a la perfecció a 1,5 km de distància.
Tot aquest conjunt es va il·luminar indirectament amb leds, aconseguint a la nit una imatge d’extraordinària força que transmet la modernitat i innovació d’aquesta gran indústria.